wasigny - Reisverslag uit Wasigny, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu wasigny - Reisverslag uit Wasigny, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

wasigny

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

17 Juli 2015 | Frankrijk, Wasigny

Zo, eindelijk 'n plek met een computer bij een Nederlandse vrouw die in Wasigny woont. We blijven hier ook slapen. Eten en drinken voor de avondmaaltijd hebben we zelf meegenomen uit de stad hier 10 km vandaan. Je begrijpt dat het hier om blikvoer gaat. Geen probleem na de super maaltijd van gisteren. Jongens wat een pelgrimsonderkomen. Ontvangst met een heerlijke leffe, lekkere douche, zwembad en dan het diner.
Vanochtend om 08.00 uur vertrokken voor een tocht van ongeveer 25 km. Het gereserveerde onderkomen ligt echter 3 km voor de plaats waar we moeten zijn. Dus morgen 3 km meer.
Vandaag was het wederom erg warm. Een geluk, we hebben best veel door het bos gelopen. De thermometer, die ik bij me heb, gaf vanmiddag om 15.00 uur 39 graden aan. Uit de bossen komend, genieten we van al dat mooie van dit prachtige land. We genieten iedere dag.
Vanavond lekker eten en een wijntje, de tuin even bewonderen en dan slapen. We hopen dat iets afkoelt, want binnenshuis wordt het ook behoorlijk heet. ik probeer nu wat foto's te uploaden. geniet er van.
Groetjes maar weer,
Anneke en Frans

• 17 Juli 2015 - 18:27

Mario En Tiny:

Hoi Frans en anneke
    Welke volgen jullie wandeltocht en fijn jullie dagelijks reisverslag te lezen
    Dat zal zeker gesmaakt hebben een leffe :)

Groetjes
    En geniet er van
    Mario en tiny

• 17 Juli 2015 - 23:06

Mariette:

Hoi Frans en Anneke,lezend door jullie avontuur met veel bewondering.Ook de foto's zijnmooi.In Nederland is het ook mooi weer.Wel warm.Hier is alles goed.Wij wensen jullie nog veel wandelplezier.veel liefs mariette.
    Ll

• 18 Juli 2015 - 10:47

Pim:

Was-ig-ny of was-ig-wel ?

• 18 Juli 2015 - 10:48

Pim:

Loop ze! Super mooie plaatjes!

• 18 Juli 2015 - 13:04

Marese Poell.:

anneke en frans. wat een avontuur en wat zijn jullie al een flink stuk op weg . gelukkig gaat het iets minder warm worden dat loopt wat fijner. geniet samen van al het moois . ik blijf jullievolgen. veel liefs wensen jullie marese en paul

• 18 Juli 2015 - 13:15

Marese Poell.:

hallo wandelaars. wat een avontuur.en wat zijn jullie al een flink stuk opweg. ik wens jullie veel wandel plezier ,en hoop dat de hitte iets gaat afnemen. blijf mooie fotos maken.ik blijf jullie volgen.veel liefs van marese en paul uit welten .

• 21 Juli 2015 - 16:26

Mariet:

dag Frans en Anneke,
    Hartstikke jammer!! Heel leuk om jullie berichten te lezen maar dit is geen goed nieuws! Beterschap Annneke, en hopelijk kunnen jullie weer snel op pad!