Onverwacht weer thuis - Reisverslag uit Wasigny, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Onverwacht weer thuis - Reisverslag uit Wasigny, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Onverwacht weer thuis

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

21 Juli 2015 | Frankrijk, Wasigny

Ja, jullie zien het goed. We hebben na amper twee weken wandelen onze reis moeten afbreken in verband met lichamelijke problemen. Anneke kreeg plotseling heel veel last van haar heupgewricht. Na bezoek aan de huisarts en radiologie in Reims, hebben we besloten te stoppen. Het herstel zou minimaal 1 week tot twee weken kunnen duren. Te lang om op een plek te blijven hangen. Dus gisteren 20 juli op kosten van de reisverzekering met een taxi naar huis gekomen.
Jammer, het is niet anders

• 21 Juli 2015 - 10:57

Jan:

Inderdaad, heel spijtig. Hopelijk komt het gauw weer goed met Anneke. En dan maar weer eens bezien of er nog meer wandelen in het vat zit. Eerst helemaal opknappen! Groetjes en tot ziens. Sterkte ermee.
    Jan

• 21 Juli 2015 - 11:14

Tiny En Mario:

Hoi Frans en anneke
    dat is heel jammer
    Maar de gezondheid gaat voor
    En je hebt het niet altijd voor te kiezen
    Nu maar zorgen dat anneke vlug hersteld is
    En volgende keer nemen jullie de draad weer op

Beterschap
    Tiny en Mario

• 21 Juli 2015 - 11:46

Piet En Annie:

Wat spijtig!
    Soms zijn de omstandigheden sterker dan wij. We zullen maar niet naar troostende woorden zoeken, wat schiet je daar mee op!
    Misschien komt er een volgende keer. Anneke, snelle beterschap.

Annie en Piet

• 21 Juli 2015 - 12:46

Piet Van Vonderen:

Ja dat is echt jammer,wat een schrikken is dat en vooral voor Anneke. Maar gauw er zien achter te komen wat er aan de hand is! Heel veel sterkte voor zo'n tegenslag, maar zoals jullie altijd zeiden"Het komt zoals het komt en we hebben altijd wel geluk of een oplossing dient zich wel weer aan.
    Lieve groet voor jullie en we horen nog wel hoe het verder gaat!!

Ineke en Piet

• 21 Juli 2015 - 13:00

Truus De Bruijn:

lieve Anneke en Frans,
    Dat is niet leuk om te lezen. Ik weet dat die Camino jullie passie is. Ik hoop dan ook echt dat dit niet het einde van jullie Camino-avontuur gaat worden. Geef jezelf tijd voor een goed herstel Anneke, om vervolgens de Camino weer te gaan volgen, vanaf het punt waar jullie deze hebben moeten verlaten.
    Sterkte en een voorspoedig herstel!!!
    Knuffel, Truus

• 21 Juli 2015 - 13:02

Saskia:

He Frans en Anneke. Wat jammer. We hopen dat je snel weer herstelt Anneke. Maar neemt allemaal niet weg dat jullie kanjers zijn om zeker al de start te maken en natuurlijk niet te vergeten dat jullie al een hele reis hebben gemaakt.

• 21 Juli 2015 - 13:14

Gerard:

Malheur heet dat, geloof ik, op z'n frans.
    Hoop dat jullie toch nog kunnen genieten van de zomer.

Gerard

• 21 Juli 2015 - 13:18

Anja:

Oh wat jammer voor jullie ! Maar dit hoeft niet het einde te betekenen van jullie wandel passie. Eerst volledig opknappen en dan opnieuw bekijken wat er kan. Kan me voorstellen dat dit voor jullie een domper is . Veel beterschap en liefs ....XXX Anja.

• 21 Juli 2015 - 18:43

Henk En Thea:

Dat is jammer, maar gezondheid voorop. Anneke hopen op een spoedig herstel. Liefs,

• 21 Juli 2015 - 21:00

Mariette.:

Hallo Frans en Anneke,ik weet niet wat ik lees oh jee.Dit is heel jammer.Jullie waren zo goed op weg,maar gezondheid gaat boven alles.Nu uitrusten en snel beter worden.Heel veel beterschap en liefs.Mariette.

• 21 Juli 2015 - 21:52

Ed:

Balen Frans!
    Veel beterschap voor Anneke, ik wens jullie toch nog een mooie vakantie!!

Groet,
    Ed

• 22 Juli 2015 - 10:18

Frits:

Als tijd en dagen vervagen.
    Route-moekes zorgen voor pelgrim's magen.
    Zon koude of regen niet kunnen deren.
    Zorgeloos onderweg zonder te reserveren.
    Toch wordt elke avond een bed gevonden.
    Pelgrims verzorgen elkaars wonden.
    Denkend voor het slapen gaan.
    Wie geeft ons die kracht om elke dag weer door te gaan?

Ik wens jullie weer genoeg kracht om weer verder te gaan.

Ultreya, Frits.

• 22 Juli 2015 - 18:15

Gerry :

Hoi Anneke en Frans,

Dat was totaal onverwacht wat ik las en ja het is heel jammer dat jullie pelgrimstocht afgebroken is.
    Ik wens jullie veerkracht en vooral een vlot herstel voor Anneke.

Groetjes,

Gerry

• 24 Juli 2015 - 19:54

Marese Poell.:

dat is een grote tegenvaller. dus rusten inplaats van wandelen.hopelijk knapt anneke weer vlug op. wie weet komt er toch nog een volgende keer? liefs van paul en marese .

• 21 Augustus 2015 - 23:10

Mirjam Gerards:

Hallo Anneke,
    Sorry voor de late reactie. Ik kom net het briefje van Mariette tegen met jullie website dat ik kwijt was.
    Hopelijk gaat het inmiddels beter met je. En ja dat dit tegenvalt is logisch maar daar doe je niets aan.
    Als je maar weer helemaal herstelt. Dat is het belangrijkste.
    In ieder geval van harte beterschap en als het goed is zie ik je binnenkort weer.
    Groetjes,
    Mirjam