Langs het Canal van de Haute Seine - Reisverslag uit Savières, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Langs het Canal van de Haute Seine - Reisverslag uit Savières, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Langs het Canal van de Haute Seine

Door: Frans en Anneke

18 Juli 2016 | Frankrijk, Savières

17/7: Na een ontbijt met vers brood, kaas, jam en 'n bakje koffie om 08.15 uur op pad. Het is prachtig weer en de temperatuur al boven de 24 graden. We lopen op ons gemak langs het kanaal naar Savieres, een klein dorpje op 17 km van Troyes. Het is heerlijk lopen langs het water. Het is zondag en zoals ook thuis zijn er veel mensen op de been om van het weer te genieten en te sporten.

Rond de klok van 14.30 uur waren we in Savieres. Vannacht slapen we bij mensen thuis. Ze maken hun slaapkamer vrij en verhuren die voor 1nacht aan pelgrims. Vandaag geen bijzonderheden.

Morgen naar Troyes. Doeiiiii!

• 19 Juli 2016 - 07:42

Jos Frijns:

Goedemorgen Frans en Anneke,
    jullie zitten in een mooie streek en Troyes is een mooie plaats,
    geniet van de buurt en mogelijk ook van de champagne.