Charenton du Cher - Reisverslag uit Charenton-du-Cher, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Charenton du Cher - Reisverslag uit Charenton-du-Cher, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Charenton du Cher

Door: Frans en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

03 Augustus 2016 | Frankrijk, Charenton-du-Cher

Na een goede nachtrust en Frans ontbijt om 08.30 uur vertrokken. De temperatuur al boven de 20 graden en licht bewolkt. De bewolking verdwijnt al snel en de temperatuur nog sneller.
Omdat de afstand van vandaag pakweg 20 km is, hebben we tijd genoeg om een lange lunchpauze te nemen. We zoeken een plek uit onder een paar bomen met voor ons een schitterend uitzicht.
Het landschap verandert weer.
We passeren de grens van de Alliers met de Cher. Onderweg komen we in een wat groter dorp waar we onze proviand voor de komende dagen kunnen aanvullen. Worst, kaas, fruit dadels en nieuwe flesjes water.
Op de plek van bestemming pilsje gepakt en even lekker Nederlands zitten kletsen met twee Belgen.
In de herberg waar we nu zijn logeren we vannacht 5 andere pelgrims. We hebben wel een kamer voor twee met douche.
Door dat we dit jaar iets rustiger aan doen dan voorafgaande jaren ( minder kilometers per dag), voelt het ook meer als een vakantie. Dit is op deze manier leven als een god in Frankrijk.

Doeiiiiii

• 03 Augustus 2016 - 22:26

Frits Jansen:

Doe de groeten aan madame Mativon, van een eerdere gast, hospitalero uit Augy-sur Aubois.
    Gr
    Frits Jansen.

• 05 Augustus 2016 - 18:19

Frans En Anneke:

Frits, bij deze . Ze weet wie je bent. Ik durf dit niet opkom weblog te zetten, hahaha. Je krijgt de groetjes terug!!