Bouzais - Reisverslag uit Bouzais, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Bouzais - Reisverslag uit Bouzais, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Bouzais

Door: Frans en Anneke

04 Augustus 2016 | Frankrijk, Bouzais

Zo, wat een zooitje gisteren. Het huis was prachtig maar zeer slecht onderhouden. Is ook te veel werk voor deze mevrouw. Ze is zeer aardig en wil het de gasten naar hun zin maken. Ze heeft voor ons een heerlijke maaltijd gemaakt.
Omdat we vandaag maar 16 km te gaan hebben, vertrekken we pas om 09.30 uur. Het is frisjes en goed bewolkt. De weersvooruitzichten voor met name de middag zijn ongunstig.
Na goed 'n uur onderweg begint het licht te regenen. Regenkleding aan, rugzak inpakken en weer verder. Het blijft zo de hele dag een beetje regen, droog en weer regen.
Om 15.30 uur zijn we op de plek van bestemming. Heel klein maar mooi dorp met een schitterende kerk.
Onze hospitaliers koken voor ons. Het ruikt al lekker.
De buurman brengt tomaten uit eigen tuin. Dat wordt weer smullen.