La Chatre - Reisverslag uit La Châtre, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu La Chatre - Reisverslag uit La Châtre, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

La Chatre

Door: Frans en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

07 Augustus 2016 | Frankrijk, La Châtre

Na een super diner gisteren en een minder goede nacht zijn we vanochtend om 08.15 uur vertrokken. We lopen vandaag naar La Chatre, een tocht van ongeveer 20 km. De zon schijnt en het wordt een warme dag. Verwachte temperatuur 30 graden☀☀☀.
We lopen door open veld. Het meeste graan is gemaaid. De zon bakt. Regelmatig drinken is noodzakelijk en daar waar schaduw is deze even opzoeken. Wat is het toch mooi om de veranderingen in het landschap te zien. Gisteren waren we nog in de regio Cher, vandaag in de Indre.
Rond half drie waren we in La Chatre. Prachtige stad, oud, mooie kerk en een leuk centrum. Even een terrasje gepakt en toen de herberg opgezocht. De slechtste herberg tot
nu toe. We kunnen niet koken want de supermarkt is vanmiddag gesloten. Restaurants sluiten om 16.00 uur. Gelukkig hebben we nog een pakje tomatensoep, brood, kaas, worst en fruit. Dat komt weer goed.
Zo dat was het weet voor vandaag.
De groetjes!!!

• 08 Augustus 2016 - 12:30

Jos Frijns:

Hallo Anneke en Frans , leuk te lezen dat het jullie goed gaat. Wij zijn een lang weekend naar Amsterdam geweest vanwege de Euro Pride en Gay Pride. De stad was een groot feest, een gezellige metropool.
    Ik heb een paar mensen gevraagd wat nu zo aansprak tijdens deze dagen. Men gaf aan zo'n enorme hoeveelheid vrolijke mensen, blijde gezichten te zien. Daar kikker je van op. En die vrolijkheid is er dan ook. Gelukkig droog weer gebleven. Jullie hebben het lekker warm en naar aanleiding van alle verhalen mogen wij ook concluderen dat jullie reis ook een ontmoeting is met blijde gezichten. Houden zo. Geniet van de omgeving en al het goede Frankrijk te bieden heeft, groet Jos