Naamdag van Jacobus - Reisverslag uit Le Chemin, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Naamdag van Jacobus - Reisverslag uit Le Chemin, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Naamdag van Jacobus

Door: Frans en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

25 Juli 2016 | Frankrijk, Le Chemin

Zoals Frits uit Sittard zegt:" toeval bestaat niet". Maar daar later meer over.

Na een leuke avond in Vezelay met mede pelgrims van meerdere nationaliteiten( eindelijk ontmoeten we pelgrims), zijn we vanochtend betrokken naar Le Chemim bij Anthien. Een route van ongeveer 25 km. Mooi weer, miet te warm. Het wandelen ging perfect. Om 16.00 uur arriveerden we in de pelgrimsherberg L' esprit de Chemin. Deze herberg wordt gerund door Arno en Huberta. Deze mensen hebben in 2010 leren kennen toen wij vertrokken uit St. Jean Ied de Ort.

• 25 Juli 2016 - 22:47

Johannes En Ruth:

Wat is het toch fantastisch dat jullie zoveel plezier beleven aan deze wandeling.

• 26 Juli 2016 - 06:53

Mieke:

Helemaal toppie!! Leuke foto's, jullie zien er lekker relaxt uit Houden zo

• 26 Juli 2016 - 09:28

Hillie:

Nog veel mooie ontmoetingen met andere pelgrims en nog meer herinneringen maken.

• 26 Juli 2016 - 10:33

Wim Brouns:

Zo zo, genieten maar. jullie schieten al aardig op of niet soms. hou vol, niet al te veel water meer, ik drink het graag maar heb `t liever niet in mijn schoenen.

Wim.

• 26 Juli 2016 - 11:26

Mariette Somers:

Veel lieve groeten en wandel ze.Ben trots op jullie.

• 26 Juli 2016 - 18:15

De Buurtjes:

Goed te horen dat t wandelen voorspoedig gaat.
    En dat jullie niet alleen aan t lopen zijn.

Groetjes
    Marion en Harrie