Le Châtelet en Berry - Reisverslag uit Le Châtelet, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Le Châtelet en Berry - Reisverslag uit Le Châtelet, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Le Châtelet en Berry

Door: Frans en Anneke

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

05 Augustus 2016 | Frankrijk, Le Châtelet

Na een onrustige nacht in Bouzais, er kwam nog een pelgrim om 21.45 uur binnen) vanochtend om 8.30 uur vertrokken. De eerste kilometers lopen we met z'n drietjes . Al snel zijn we weer alleen. Het is ietwat bewolkt en aan de frisse kant maar tegen het middaguur breekt de zon door. De temperatuur wordt aangenaam.
Omdat alle overnachtingen t/m zondag geregeld zijn, kunnen we rustig aan doen.
We slapen dan ook na de lunch in een weiland tegen een hooibaal.
Om 15.30 uur zijn we bij ons slaapadres. Rugzak achtergelaten en naar de supermarkt. Lekkere bananen, perziken, frisdrank, bier en aardappelen gekocht.
Het eten voor vanavond staat in de koelkast. Wij willen natuurlijk een opgebakken aardappel erbij.
Terug in de herberg drankje doen, was in de wasmachine, douchen enz.
Straks lekker eten en op tijd naar bed.
Dat het ons goed gaat, laat de foto hopelijk zien.
Als alles goed gaat voltooien we as dinsdag ons doel!!!

• 05 Augustus 2016 - 20:43

Mieke:

Wat een leuke foto's en berichten.
    En zo te lezen gaat ook echt alles volgens plan. Dinsdag al aan t doel!! Helemaal super

• 06 Augustus 2016 - 13:01

Thea:

Zo jullie gaan goed, geniet iedere dag van jullie verslag en foto's. Dus nog even te gaan succes verder.
    Liefs Thea