Eindelijk internet - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Eindelijk internet - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Eindelijk internet

Door: brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

20 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

EINDELIJK,

Vanaf het terras van de MARIE van LABASTIDE, hier een kort bericht uit het franse land:
We zijn op dit moment op de burgemeester aan het wachten.Hij heeft de sleutel van de zaal waar we moeten overnachten. Met ons gaat alles goed. We ervaren de tocht op een heel andere manier dan vorig jaar. het is helemaal niet druk. Het lijkt wel of =we alleen wandelen. We hebben tot op heden maar drie pelgrims mogen ontmoeten. De mensen in Frankrijk zijn heel erg aardig en behulpzaam. De slaapgelegenheden zijn super.Het landschap is heel anders en verandert van dag tot dag. Je merkt wel dat je zuidelijker loopt.
Misschien kan ik morgen vanuit de grotere stad Orthez meer berichten.

De groetjes en voor de kinderen en kleinkinderen XXXXX

• 20 Juli 2011 - 15:09

Peregrinofrans:

Toch nog 8 km erbij!
    Geniet van elke stap...

Bon Camino,

• 20 Juli 2011 - 16:44

Helma:

Hé jullie twee,
    Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin. Hopelijk wordt het weer iets beter of hebben jullie er geen last van?
    Heel veel loop plezier
    Liefs Helma

• 20 Juli 2011 - 16:56

Ruth En Johannes :

Alweer zo'n grote voettocht, fantastisch dat jullie dat doen.
    Heel veel loop plezier jullie twee

• 20 Juli 2011 - 17:59

Lianne:

Leuk!! Mooie foto's.. Ik wens jullie een fijne wandeltocht in het O zo mooie Frankrijk :) Viva la France! Bise

• 21 Juli 2011 - 05:16

Hilly Fox:

HI, Frans en Anneke
    Dus deze wandeling (pelgrimage) is totaal anders,genieten maar weer en ik zie de nieuwe verslagen wel weer groeten Hilly

• 21 Juli 2011 - 14:05

Irene:

He He eindelijk ik vond het maar niets dat er geen bericht van jullie kwam .
    Fijn dat alles naar wens verloopt hier is ook alles oke. Geniet er maar van en veel wandel plezier .
    groetjes irene

• 21 Juli 2011 - 21:05

Laura:

Veel wandel plezier Frans en Anneke, geniet ervan.
    Mooie foto's.