Namen - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Namen - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Namen

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

10 Juli 2015 | Nederland, Hoensbroek

Vandaag voor een tochtje van pakweg 22 km op pad naar Namen.de hoofdstad van Wallonië. Dat wordt Frans praten voor Frans en Anneke. Gaat ons goed af. We kunnen een slaapplek regelen, eten en drinken en zoveel meer. We hebben vandaag genoten van het mooie weer. De wandeling ging over een oud mijnspoor. In Namen aangekomen, terrasje gepikt, stempel opgehaald, boodschapje gedaan en naar de jeugdherberg waar we vannacht slapen.
Alles gaat goed met ons.
Morgen op weg naar Dinant. Slaapplek geregeld bij de zusters, ja zusters, in de Abdij van Leffe.

Foto's uploaden via de I-phone wil maar niet lukken. We blijven proberen.

Groetjes .

• 11 Juli 2015 - 14:03

Piet:

Dag Anneke en Frans,

Beetje jaloers zijn we wel. Jullie zien dingen die de gewone man, de niet-wandelaar, nooit te zien krijgt. We hopen dat jullie een mooie tocht zullen hebben. We lezen jullie verslagen met veel plezier,

Piet