Na Rocroi komt Aubigny les Pothees. - Reisverslag uit Olloy-sur-Viroin, België van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Na Rocroi komt Aubigny les Pothees. - Reisverslag uit Olloy-sur-Viroin, België van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Na Rocroi komt Aubigny les Pothees.

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

16 Juli 2015 | België, Olloy-sur-Viroin

Gisteren een tochtje van 26 km naar Rocroi. De hele dag door de bossen gewandeld. Op het einde toch wel saai. Het was bewolkt maar de temperatuur was prima. De avond gezamenlijk gegeten met twee andere pelgrims in de Herberg van Rocroi. Anneke had gekookt. Het stadje Rocroi is prachtig in een stervormig aangelegd/ gebouwd en geheel omring door stadswallen.
Na een goede nacht weer op pad naar Aubigny les Pothees. Na gisteren de hele dag door het bos was het vandaag de hele dag door de velden bij een temperatuur die opliep tot 37 graden. Te warm. Ondanks de hitte toch genoten van de natuur en de fraaie vergezichten. We overnachten in een fraai pension. Morgen lopen we naar Wasigny, ongeveer 25 km. Ja, het wordt weer heet.
Ik heb even geteld hoeve kilometer er zijn afgelegd. 243,5 km. Schiet op!!
Groetjes maar weer.
Anneke en Frans

• 16 Juli 2015 - 18:12

De Buurtjes:

37 graden is toch wel iets te veel v het goede:-)
    Wel al een kwart van de tocht achter de kiezen.

Succes voor morgen, hopelijk iets koeler.

Groetjes Marion en Harrie

• 16 Juli 2015 - 19:00

Anja:

Hee jullie gaan goed zeg ! Ben ik eventjes een paar dagen weg ....weekend North Sea Jazz en nog wat daagjes eraan geplakt...zijn jullie al zoveel verder ! TOP !! Wat een leuk restaurant is dat ..dat met restaurant op de gevel ;) . Respect hoor voor jullie. Tot lees !! Doeiii uit het Brommelse.XXX

• 16 Juli 2015 - 20:51

Jan:

jullie van verre volgend, ben ik eigenlijk best wel jaloers op jullie ondernemingszin, moed en ervaringen. Geniet nog volop van wat er te zien en te beleven valt.
    Jan

• 16 Juli 2015 - 21:12

Lea:

Hoeveel km wordt er in totaal gewandeld ?
    Hier wis het morgen ook weer warm , vandaag in de middag ook zeer warm geweest.

• 17 Juli 2015 - 08:14

Thea:

Leuk jullie te volgen. Gaat goed, toppie. Hoop dat jullie vandaag weer bos krijgen ivm de warmte. Al heel wat km erop zitten. Chapeau. Groetjes Henk en Thea