Retro - Reisverslag uit Olloy-sur-Viroin, België van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Retro - Reisverslag uit Olloy-sur-Viroin, België van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Retro

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

14 Juli 2015 | België, Olloy-sur-Viroin

Goed gelopen vandaag. Het weer was wisselend. Een paar buitjes onderweg, even schuilen en weer verder. Door afwisselend landschap gewandeld. Water, heuvels, velden en weilanden. Het gereserveerde hotel is echt retro. Ik probeer wat foto's te uploaden. Het is meer oud dan smerig. Heel oud uit 1909.Het ziet er eigenlijk niet uit . Op de hotelkamer zaten bij aankomst wel 100 vliegen. Nu misschien nog 10. We are the Killers. Wat komen wij weer op gekke plaatsen. Verbazing en bewondering. Dat is de camino. Morgen een tochtje van 26 km naar Rocroi Frankrijk. Hopelijk kunnen we slapen in de refuge. Zou leuk zijn gezien het toenemend aantal pelgrims. Vandaag 4 pelgrims ontmoet.
Groetjes en tot morgen!!!
Anneke en Frans.
Ps. Leuk jullie reacties!!

• 14 Juli 2015 - 18:25

Ruth En Johannes:

Jullie houden maar verkoeling misschien wel zo goed , te warm is ook niet fijn.
    En dan moet je ook nog achter de vliegen aan , hopelijk is dat maar een keer.
    Morgen weer nieuwe dag , succes.

Gr. Ruth en Johannes

• 14 Juli 2015 - 19:08

Pim:

Karma -90

• 14 Juli 2015 - 19:53

De Buurtjes:

Heey,

Wat een ervaringen weer Die foto met alle spullen aan de wand.......geweldig. Een brocantemarkt in het klein.
    En je weet na regen komt zonneschijn:-)

Groetjes Harrie en Marion

• 24 Juli 2015 - 12:26

Betty En Jan:

Wij weten inmiddels wat warm is..... vorige week 43 graden in Frankrijk en we hoefden niet eens te lopen!!!
    We zijn na 8 dagen weer thuis! Heerlijk!!!
    Maar oh oh oh, als onze dochter dit zag, al dat brocante in dit hotel.... die werd helemaal gek. Altijd op zoek in Frankrijk en met een auto/caravan vol weer terug.
    Jullie heel veel sukses verder!