Regenachtig - Reisverslag uit Vireux-Wallerand, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Regenachtig - Reisverslag uit Vireux-Wallerand, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Regenachtig

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

13 Juli 2015 | Frankrijk, Vireux-Wallerand

Vanochtend bij het wakker worden regende het al een beetje. Ma het ontbijt op pad (gehuld in regenjas). De bedoeling was om naar Viroinval te gaan. Helaas geen slaapplek te vinden.ln Hierges in het plaatselijk restaurant de hulptroepen ingeschakeld.klei succes, er was nog een plek 3 km verder. Eigenlijk niet de bedoeling maar prima zo. Het regent immers.Vandaag dus maar 10 km gelopen. Morgen wordt het beter weer en wandelen we naar Viroinval. Daar wel al een slaapplek geregeld en dat op 14 juli!!! In Frankrijk.
Vanavond aan de vooravond van 14 juli is er groot vuurwerk in het dorp en daarna feest

• 13 Juli 2015 - 16:53

Gerry Canisius:

Anneke en Frans, jullie zijn nu een week op pad en volg jullie met belangstelling.
    Niet het einddoel is het wezenlijke, maar de weg er heen.
    Lieve groet voor jullie beiden.

• 13 Juli 2015 - 17:37

Piet:

He Frans, gaan jullie dan weer terug naar Belgie?

Wandel ze, waar je ook heen gaat!

Piet

• 13 Juli 2015 - 19:58

Frans:

Ja, Piet, klein stukje België om vervolgens naar Rocroi in Frankrijk te gaan en daar de Via Companiensis te volgen tot Vezelay en verder.
    Het wodt zeer warm de komende dagen. Zo spreken over 34 graden en meer. We zien wel hoever we komen.

• 14 Juli 2015 - 07:26

Lea:

Hier was het ook slecht weer, veel regen.
    Vandaag zou het ook iets beter worden ik denk dat we hetzelfde weer hebben.
    genoten van het vuurwerk?
    Wandel ze.
    Liefs Lea

• 14 Juli 2015 - 12:27

Piet En Ineke:

Wat een week met regen e.d. maar nu ben je in het franse land,dan zal het wel beter worden, maar ook spannend om een plekje te vinden om te slapen. Maar bij jullie komt alles aanwaaien,dus dat zit wel goed. Echte pelgrims. Geniet ervan . Kom je nog in de buurt van ons oude stekje in Luzet. Wij gaan daar misschien 2ded helft september naar toe! Vandaag feest quatorze juillet! Heerlijk!

groetjes Ineke en Piet

• 14 Juli 2015 - 14:09

Mariette.:

Hallo Frans en Anneke,hopend dat het voorspoedig wandelend verder gaat schrijf ik dit.Vuurwerk is altijd leuk.En daarna feest voor de 14e juli.In Nederland op dit moment regen.hebben jullie goed weer?? Het word wel in de loop van de week beter.Het gaat jullie goed.Veel liefs Mariette.