Wij zijn er klaar voor - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Wij zijn er klaar voor - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Wij zijn er klaar voor

Door: brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

07 Juli 2010 | Nederland, Hoensbroek

Ja, wij zijn er echt klaar voor. Alle voorbereidingen zijn afgerond, de rugzakken gepakt. Nog even afscheid nemen van kinderen, kleinkinderen, familie en vrienden.Terwijl jullie naar de finale van het wereldkampioenschap voetbal kijken, zitten Anneke en ik in het vleigtuig op weg naar Frankrijk.
Wij zwaaien naar jullie en tot kijk

• 07 Juli 2010 - 08:19

Jan B:

Have a nice and safe trip.

• 07 Juli 2010 - 15:12

Piet Van Vonderen:

Heel fijne voettocht naar St. Jacob.doe hem de groeten en jullie veel sterkte en plezier en kracht en liefde!

groetjes

Ineke en Piet

• 07 Juli 2010 - 21:19

Truus:

Hoi Anneke,
    Jammer, ik had gehoopt dat ik je gister nog even persoonlijk een hele goede reis zou kunnen wensen. Dus...dan nu maar even op deze manier. Geniet van alles wat jullie onderweg tegen komen....mensen, natuur, indrukken, etc. Ben echt benieuwd naar jullie ervaringen en zoals al eerder gezegd, ik blijf jullie volgen en zal via deze site meegenieten. Neem geen onnodige risicos's en pas goed op elkaar!!!
    Groetjes, Truus

• 08 Juli 2010 - 07:55

Pim:

Vast 'n mooi feestje in t vliegtuig als NL t gaat halen zondag :-) haha

Neem 'n Oranje shirt mee om die spanjaarden af te troeven daar... :-)

• 08 Juli 2010 - 11:27

Annie En Piet:

Ha Anneke en Frans, nog even en jullie mogen de Nederlandse hitte werruilen voor de Spaanse. We wensen jullie een bijzondere tocht toe, sterke benen, een sterke moraal. Maar vooral, geniet ervan.

• 09 Juli 2010 - 05:38

H.Fox:

Hallo Anneke Frans
    Veel succes en geen blaren hoop dat je een fijne tijd hebt en geniet van alle mooie dingen die je tegen komt.
    Ik vind jullie heel moedig om dit te gaan doen Veel wandel plezier
    Hillie fox

• 11 Juli 2010 - 17:29

Fieni&koek:

hallo Anneke en Frans
    veel wandelplezier geniet
    van al het moois je onderweg tegenkomt en kom gezond weerom,
    groetjes fieni en koek.