De tweede etappe - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu De tweede etappe - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

De tweede etappe

Door: brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

14 Juli 2010 | Nederland, Hoensbroek

o, hier dan een bericht vanuit het plaatsje Zubiri, het eerste stadje in Spanje waar we gaan overnachten.
Vandaag vroeg uit de veren, kon niet anders want we werden wakker gemaakt door 118 op punt van vertrek staande pelegrinos. 07.15 uur waren we op pad voor een tocht van ongeveer 21 kilometer. Het ging vandaag minder steil dan gisteren. Na een drietal kilometer te hebben gelopen, hebben we genoten van een desayuno in de zon (spaans ontbijt). Het weer vandaag is prachtig, lekkere temperatuur en flink transpireren en dus ook veel drinken he Cas en Bianca.De omgeving was wederom prachtig. Halverwege lekker in een weiland liggen slapen. Daarna weer fris verder.Ongeveer half drie waren we in Zubiri. Refigio gevonden, lekker douchen en de stad in. Pilsje, eten enz. Nu even een berichtje maken en proberen de foto´s te laden. Voor Esther zitten er hopenlijk een paar mooie bij van wilde paarden.We hebben genoten.

• 14 Juli 2010 - 16:26

Pim:

Ik hoor het al weer:
    wandelen, pilsje, wandelen, pilsje, wandelen, pilsje...
    :-)

• 14 Juli 2010 - 19:19

Frans Himself:

Het lukt even niet met foto.s op internet te zetten. Probeer het morgen vanuit Pamplona (internetcafe). Welterusten

• 14 Juli 2010 - 19:49

Mariette:

Nu al leuk jullie te kunnen volgen.Heb je niet meer kunnen spreken.Heel veel succes met lopen.Liefs Mariette

• 14 Juli 2010 - 21:12

Irene:

He luitjes
    Hier eindelijk een beetje afgekoeld na twee keer flinke buien.
    succes tot morgen

• 14 Juli 2010 - 22:14

Mieke:

De spits is ervan af.
    Ziet er goed uit.
    Pas maar op dat jullie de copa's niet in de benen schiet Adios!!!

• 15 Juli 2010 - 06:23

Hilly Fox:

Blij dat het jullie goed gaat en dat het niet te heet is Fijn om zo te genieten van de omgeving,en de mensen die jullie tegen komen Veel fijne dagen en geen blaren groeten uit frieslân

• 15 Juli 2010 - 07:01

Fabro:

Fijn fat het jullie zo goed gaat en zo goed bevalt! Toitoi

• 15 Juli 2010 - 08:33

Saskia:

pas op voor de stieren in Pamplona!!!!!

YOU GO GUYS

• 15 Juli 2010 - 10:54

Abe:

Sluit mij toch bij Pim aan. Dacht dat t een zware tocht was... Lees alleen maar eten, slapen, wandelen en pilsjes. Zo wil ik ook wel wandelen! Haha enjoy!!

• 16 Juli 2010 - 08:23

Cas:

het heet toch ook santiago de pilsa...

• 16 Juli 2010 - 10:09

Lianne En Miep:

Hola frans en anneke. Wat leuk jullie reisverhalen te lezen.. lijkt mij heerlijk genieten hoe jullie dagen tot nu toe verlopen! Mooi wandelen met fantastisch uitzicht.. de drankjes en etentjes zijn dan ook zeer welverdiend :) Ik wens jullie veel reisgeluk!! Blijf jullie volgen, leuk!

• 16 Juli 2010 - 16:00

Laura :

Hoi Anneke en Frans,

Ik lees dat het goed gaat met jullie houden zo!
    Leuk deze site.

• 16 Juli 2010 - 18:03

Siem Van Dinther:

Hoi wereldreizigers,

Al een paar weken gedacht, moet nog eens bellen voordat ze vertrekken en opeens zijn de vogels gevlogen. Zo te horen, gaat het jullie goed en hopelijk blijft dat zo, want dan schiet zo'n tocht lekker op...en aan drank geen gebrek, lees ik. Ik zat op die dag toevallig ook aan het bier want ik had iets te vieren?? Ik wens jullie, ook namens Ans, veel plezier en goed weer en ik laat wel weer van me horen.

Siem