nog effe - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu nog effe - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

nog effe

Door: brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

10 Juli 2011 | Nederland, Hoensbroek

De rugzakken zijn gepakt en ook de kampeerspullen voor onze laatste vakantieweek. We vertrekken met een half lege auto (je leert je met weinig spullen toch te redden)richting Amboise (pakweg 175 km onder Parijs. Vandaar rijden we dinsdag naar St.Foy la Grande ( tussen Bordeau en Bergerac.
Woensdag 13 juli starten we met wandelen. De route die we volgen is de "Voie Historique de Vezelay. Dit is de officiele pelgrimsroute door Frankrijk die start in Vezelay en eindigt in St.Jean Pied de Port. Vandaar volgt de route genaamd "camino de Frances"

Die laatse hebben we vorig jaar gelopen.

W gaan nu (zondag 10 juli, 22.30 uur lekkjer slapen, om morgen in de vroege ochtend aan ons nieuwe avontuur te beginnen.
Wij houden jullie op de hoogte.

groet,
Anneke en Frans

• 11 Juli 2011 - 05:35

Oet Gebrook:

Nogmaals goede reis en veel wandel-fun Ook van Jos

• 11 Juli 2011 - 06:41

Mariette.:

Hallo,jullie tweetjes,vooral nu genieten van deze vakantie.Veel plezier met wandelen,liefs Mariette.

• 11 Juli 2011 - 08:22

Truus:

Hoi Anneke & Frans,
    Ik wens jullie een goede reis en veel wandelplezier!!
    Groetjes, Truus

• 11 Juli 2011 - 19:26

De Buurtjes:

Hoi Frans en Anneke,

Dormido demasiado esta mañana?
    Of was dit pelgrimstijd!
    Veel plezier en genieten maar.

Los vecinos

• 11 Juli 2011 - 20:16

Suus:

Ha die vakantiegangers!
    Wat superleuk te horen dat jullie weer op 'wandelreis' gaan! Héél veel plezie,r geniet weer van de vrijheid, de natuur en van alle gezelligheid! Liefs uit Utrecht

• 12 Juli 2011 - 09:02

Jan Brouns:

Ik wens jullie een heel goede, zonnige reis toe. Geniet er van en kom heelhuids terug.
    See you.
    Jan