Daar gaan we weer - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer

Door: brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

04 Juli 2011 | Nederland, Hoensbroek

Ja jullie zien het goed. We gaan weer op pad. Dit jaar lopen we een stuk van de Jacobsroute door Frankrijk (ons geliefd vakantieland).We starten op 13 juli 2011 in Sainte Foy la Grande (in de buurt van Bergerac )en lopen naar Saint Jean Pied de Port. In Saint Jean Pied de Port zijn we vorig jaar begonnen aan onze pelgrimstocht.We verwachten binnen 13 dagen onze eindbestemming van dit jaar te halen.
Jullie zeggen misschien alweer pelgrimeren?" Ja alweer pelgrimeren!!We hebben vorig jaar zo een mooie tijd beleefd, vrijheid alom, schitterende natuur en cultuur gezien. We hopen dit jaat weer evenzo te genieten.
Willen jullie ons volgens dan kan dat weer. Daar waar mogelijk zullen we onze reisverslagen bijwerken en enkele fot's plaatsen. Jullie krijgen automatisch een email als er een verslag geplaatst is.Raak er dit jaar niet aan verslaafd en wees niet bang als er een dag niets te melden valt.Wil je geen mail meer ontvangen, geef ons dat even door. We halen dan je emailadres uit het bestand.

• 04 Juli 2011 - 19:17

Karel:

Ik wns jullie veel succes en zal jullie tijdens jullie tocht volgen.

• 04 Juli 2011 - 20:35

Frits Jansen Siitard:

Dag Anneke en Frans.
    Veel plezier samen in het mooiste wandelland tussen hier en verweggistan.
    Du vin, du pain et du pelerin!!
    Ultreya,
    Frits.

• 05 Juli 2011 - 06:04

Pim:

Veel plezier!

• 05 Juli 2011 - 21:10

Helma:

Hé Anneke en Frans ik wens jullie een geweldige vakantie. Helaas heb ik je vandaag niet meer gezien. Een hele fijne tijd samen en tot hoors
    Liefs Helma

• 06 Juli 2011 - 17:54

De Buurtjes:

Hallo Frans en Anneke.
    Hopelijk een net zo leuke trip als vorig jaar, en ja hoor ook wij volgen jullie weer.
    Veel plezier en veel geluk op jullie nieuwe avontuur.
    HMPA

• 10 Juli 2011 - 18:27

Het Oet Gebrook:

Eine super vakantie en veul wanjel plezeer.
    Weer volge uch. Groetjes

• 11 Juli 2011 - 06:11

Hilly Fox:

He Frans en Anneke, het wandelvirus heeft jullie wel te pakken.
    Veel succes en keep on walking.
    Hilde