Thuis - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

26 Augustus 2010 | Nederland, Hoensbroek

We zijn weer thuis.
Na een toch wel vermoeiende reis zijn we sinds 25 augustus weer in Hoensbroek. Wat een ontvangst van onze jeugd. Gewoon geweldig, doet goed.

We gaan nu nagenieten van onze belevenissen en de ervaringen. Herinneringen en foto's proberen te ordenen.

We hebben ook genoten van jullie reacties op onze reisverslagen. Jullie reacties waren voor ons een bijzondere steun in de rug en een fijn contact met het thuisfront. Bedankt daarvoor.

Waarschijnlijk is dit het laatste bericht op deze site. Mocht er nog iets bijzonders te melden zijn dan horen jullie van ons.

Nogmaals bedankt.

Groetjes, Anneke en Frans

• 26 Augustus 2010 - 14:20

Fabro:

Heerlijk om weer en dan op zo'n manier thuis te komen. Ik hoop dat jullie lang kunnen nagenieten van deze indrukwekkende belevenis. En wij - wij horen er zekerhet nodige van.

• 26 Augustus 2010 - 16:56

Hilly Fox:

Welkom thuis mijn reactie is wat laat maar welgemeend,was zelf ook even weg.Geweldig dat jullie dit hebben volbracht heb bewondering voor het doorzettings vermogen, toch nog wat Fries bloed ?

• 26 Augustus 2010 - 17:06

Bert En José Melein:

Hallo Anneke en Frans,

Gefeliciteerd met jullie bijzondere prestatie !!
    We hebben genoten van de verslagen met de mooie foto's !! Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn !!

groetjes uut Heerenveen van Bert en José

• 26 Augustus 2010 - 17:23

Lianne :

Welkom thuis!! Home sweet home.. fijn dat jullie een ontvangstcommité hadden, leuk! Ik kan me goed voorstellen hoe het voelt om weer lekker thuis te zijn. Nogmaals wil ik zeggen dat ik enorm heb genoten van jullie verhalen. Geweldig wat jullie hebben bereikt! Ik kan me onze zuurvlees avond nog goed herinneren, de avond waar wij uitgebreid hebben gesproken over jullie reis, en nu.. nu is hij volbracht. Wat een voldoening. Mijn avontuur is dinsdag begonnen, beleef en ervaar nu ook een compleet ander leven. Mooi leven aan zee weliswaar. Lieve groetjes vanuit het mooie Nice

• 26 Augustus 2010 - 17:33

De Buurtjes:

Hallo Frans en Anneke,

Welkom thuis.
    We pakken nog wel eens samen een pintje en een glaasje wijn.

Groetjes Harrie Marion Perry en Aimy

• 27 Augustus 2010 - 17:08

Jozef:

Hallo Hilly,

Doorzettingsvermogen is toch niet alleen iets voor de Friezen?

• 27 Augustus 2010 - 17:13

Annie En Piet:

Wat aan de late kant een reactie (we zijn namelijk al even van huis weg ).

• 27 Augustus 2010 - 17:17

Annie En Piet:

Nieuwe poging.... Wat een mooie reis. Mooi volgehouden, ondanks pijnen in rug en pezen. En dan weer in het aloude vaderland. Het genieten zal nog wel een tijdje duren ?

Tot ziens.

• 27 Augustus 2010 - 17:31

Helma:

Hallo Anneke en Frans,
    gelukkig dat jullie goed zijn thuis gekomen en nu lekker genieten van kinderen en kleinkinderen en het geweldige weer hier. De zon zullen jullie wel gaan missen. Maar ja aan alle mooie dingen komt een eind.

• 28 Augustus 2010 - 07:27

Hub En Ria:

Een hele mooie prestatie. gefeliciteerd.
    Nu hoop ik voor jullie nog een paar daagjes uitrusten en herstellen van jullie blessures. Ik vond het heel gezellig om jullie leuke mooie verhalen te lezen.

• 28 Augustus 2010 - 15:39

Mariette:

Nu moeten wij ook afkicken!!! Welkom thuis.Liefs Mariette

• 29 Augustus 2010 - 19:45

Wally En Lea :

Welkom thuis ik verwachtte jullie pas volgende week, maar fijn dat jullie weer goed thuis zijn aangekomen.
    Tot snel met een lekker wijntje?!?! van de week??? jullie hebben toch nog vakentie, he?
    Liefs Lea

• 13 September 2010 - 17:17

Peregrinofrans:

Ik heb jullie stokje overgenomen. Ik ben nu in Puente la Reina. Het is gewelidig weer, zo´n 28 graden celcius. Ik hoop injullie voetsporen Santiago te bereiken!

Buen Camino,

peregrinofrans

• 07 April 2011 - 11:46

Nick:

het ziet er indrukwekkend uit

• 15 April 2011 - 05:44

Theo:

meneer brouns het ziet er allemaal heel mooi uit,

Groetjes Theo S.