Weer thuis - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

02 Augustus 2011 | Nederland, Hoensbroek

Op 24 juli zijn we gearriveerd in St.Jean Pied de Porte. De laatse twee dagen waren wat het weer betreft niet goed, maar de omgeving was geweldig. Het hooggebergte weer in zicht en de eerste beklimmingen alweer gemaakt. Puur genieten.
Maandag zijn we met de trein TGV naar Bordeau gegaan en van daar uit met het stoptreintje naar St.Foy la Grande. Tentje opgezet, lekker gegeten en ook weer blij dat we de auto zagen. Had de hele periode op dezelfde plaats gestaan en startte meteen. Na een prima nachtrust zijn we dinsdag 26 juli naar de Auvergne gereden. Grote tent opgezet. Leuk om Piet en Ieneke weer te zien. We hebben in het weiland gestaan. De eerste dagen wat minder weer, maar de laatste 4 dagen prima weer gehad.
We hebben weer genoten.
Gisteren 01-08-2011 zijn we weer thuis gekomen. Ook hier alles goed, ook met de poes.
De groetjes

HMPA

• 03 Augustus 2011 - 07:43

Ti Neke Ut Snits:

Hoi Frans en Anneke

Leuk om iedere keer een mailtje van jullie te krijgen.
    Geweldig wat jullie doen.
    Volgend wil ik de Slachte marathon doen hier in Friesland.
    Vanmiddag naar het skutsjesilen bij Terhorne op het Sneekermeer toe.
    Gr. en tot ziens Tineke

• 03 Augustus 2011 - 08:59

Jan:

Fijn dat jullie het goed hebben gehad en nu weer thuis zijn. Mooie foto's! Geven een goede indruk van datgene waar jullie van genoten hebben. Tot ziens.
    Jan

• 21 December 2011 - 00:20

Peregrinofrans:

Jullie liepen vorig jaar de Camino Frances. Ik heb een mooie link voor jullie!
    Ga naar Rtve.es en vul bij buscar het volgende in:
    Nuestros Caminos a Santiago

vriendelijke groet,