Het volgende avontuur - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Het volgende avontuur - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Het volgende avontuur

Door: Frans Brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

29 Juni 2012 | Nederland, Hoensbroek

Ja, we gaan alweer iets anders dan anders doen deze vakantie. Aanstaande zondag vertrekken we voor vier weken naar Scheidegg in Beieren, vlak bij de Bodensee. We gaan daar de eerste week wat wandelen, de tweede en derde week gaan we als vrijwilligers hospitaleren in de Pelgrimsherberg. Onze werkzaamheden daar bestaan uit het ontvangen van pelgrims die onderweg zijn naar Santiago de Compostela, de pelgrims onderdak bieden en voorzien van de maaltijd(en) .
Wij vinden dit zo leuk omdat we nu iets terug kunnen doen. De afgelopen twee jaar hebben wij genoten van de gastvrijheid in de pelgrimsherbergen. Nu laten wij anderen genieten van onze gastvrijheid.
De laatste week gaan we dan echt genieten van een vrije week dus echt vakantie.
Onze ervaringen gedurende de komende vier weken zijn weer via deze website te volgen.
Www.brouns.waarbenjij.nu

Groetjes,
Anneke en Frans.

• 29 Juni 2012 - 12:34

Jan:

Ik wens jullie heel goede, zinvolle en ook ontspannende weken toe. Geniet van werk en vakantie. Tot later.

• 29 Juni 2012 - 16:17

Mieke:

Oke Een super fijne vakantie met veel zon gewenst
    En verwen de herberg gasten maar fijn
    Jullie kennende zal dat vast wel lukken.
    Kijk weer uit naar jullie belevenissen
    Tot schrijfs Groetjes ook van Jos

• 29 Juni 2012 - 19:12

Hilly:

Heel veel plezier en maar verwennen de gasten,en na gedane arbeid is het goed rusten.Groeten uit Friesland

• 01 Juli 2012 - 08:06

Suus:

Lieve Frans en Anneke,
    Wat een mooie reis!
    Geniet er van, met veel zon, wandelplezier en bijzondere ontmoetingen. Groetjes en liefs uit Utrecht.

• 01 Juli 2012 - 19:56

Irene Meerveld:

He luitjes ga genieten en wandel ze groetjes Irene

• 02 Juli 2012 - 20:50

Helma:

Hallo luitjes ik wens jullie een hele goede reis geniet van al die mooie dingen die jullie tegen komen
    Liefs Helma