Scheidegg - Reisverslag uit Scheidegg, Duitsland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Scheidegg - Reisverslag uit Scheidegg, Duitsland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Scheidegg

Door: Frans Brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

11 Juli 2012 | Duitsland, Scheidegg

Na een weekje kamperen bij. De boer in het gehucht Holl zijn we afgelopen zondag gearriveerd in Scheidegg. We werden hartelijk ontvangen door de vertrekkende hospitaleros, een Duits echtpaar. Na enkele aanwijzingen zijn ze naar huis vertrokken. We zijn op verkenningstocht in de herberg gegaan om onze werkplek voor de komende twee weken te leren kennen. Nog even kennis gemaakt met de Pfarrerin van de kerk, die meteen de eerste pelgrim heeft gemeld. We hebben de pelgrim rond vijf uur hartelijk ontvangen. Anneke heeft een heerlijke maaltijd bereid. Na de maaltijd en een goed gesprek was het inmiddels bedtijd. De volgende ochtend om zes uur uit de veren. Nu zorgen voor het ontbijt. Alles goed gegaan. We werden bedankt en de pelgrim ging op weg naar Lindau.

Met ons gaat het allerbest. We genieten van de natuur middels wandelingen. We genieten ook van de rust.
À.s. Vrijdag wordt het druk, dan komen 10 personen slapen en voor zondag zijn al vijf personen aangemeld.
We laten weer van ons horen.
Groetjes, Anneke en Frans

• 11 Juli 2012 - 12:07

Lianne:

Bon courage en een ontzettend fijn verblijf voor jullie samen. Liefs

• 11 Juli 2012 - 13:40

Jan:

Als jullie maar niet overwerkt raken met al die pelgrims! Ik had echt verwacht dat het veel en veel drukker zou zijn. Dat is dus niet het geval. Is dit een stage voor het hele grote werk in de nabije toekomst?
    Alle goeds en een hartelijke groet.

• 11 Juli 2012 - 13:57

Frits Jansen Siitard:

Dag Anneke en Frans,

Heel veel succes en vooral plezier met het hospitaleren.
    Wij weten wat het is!
    Ultreya,
    Bernadette en Frits.

• 11 Juli 2012 - 15:30

Suus :

Ha Frans en Anneke,
    Klinkt allemaal erg goed!
    Ik ben benieuwd hoe de herberg er uit ziet.

Groetjes!

• 11 Juli 2012 - 17:25

Mieke:

Klinkt super gezellig. Hopelijk is het bij jullie een beetje zonniger, als in ons kikkerlandje.
    Kan me voorstellen dat jullie heeeeel veeeel leuke mensen ontmoeten.Dat deze het bij jullie naar hun zin hebben, is ook een ding wat zeker is. Veul plezeer nog en geneet van alles, um uch herum
    Groetjes vanoet Gebrook

• 11 Juli 2012 - 19:02

Helma:

Heel veel succes met het runnen van jullie nieuwe zaak!
    Liefs Helma

• 12 Juli 2012 - 19:38

Gerda De Vreeze:

Frans en Anneke heel veel plezier daar de komende weken .Het zal wel druk worden maar wel een fijne ervaring hoop ik Groetjes van Frans en Gerda

• 17 Juli 2012 - 20:32

De Buurtjes:

hoi Frans en Anneke
    weer een geweldige ervaring voor jullie. Geniet ervan en we zijn weer benieuwd naar jullie verhalen. Groetjes van ons

• 18 Juli 2012 - 17:26

Hilly:

Hallo Anneke en Frans,
    Erg druk zeker in deze tijd van vacantie,maar verwen de gasten maar lekker dat hebben ze wel nodig denk ik.
    Fijne tijd,
    Hilly