Terug in Hoensbroek - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Terug in Hoensbroek - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Terug in Hoensbroek

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

27 Juli 2012 | Nederland, Hoensbroek

Donderdag onze spullen ingepakt en om klokslag 12.00 uur vertrokken voor een ritje van 640 km. 20.20 uur waren we thuis. Een en al file en veel maar dan ook heel erg veel wegwerkzaamheden. Daarbij Zuid Duitsland kreeg vakantie. Tel uit je reistijd. Vandaag alles opruimen en de laatste hittedag doorstaan. We gaan ons maar alvast voorbereiden op de reis van volgend jaar en dat wordt waarschijnlijk toch weer een stuk van de Jacobsroute in Frankrijk lopen..

Tot horens dan maar weer

• 05 Augustus 2012 - 15:40

Hilly:

Welkom thuis,dat was dus een reis met hindernissen,maar weer veilig thuis.En dan begint het gewone leven weer.Ben pas terug van Zeeuws Vlaanderen lekker een weekje met een vriendin op stap.Zijn natuurlijk naar Antwerpen.Brugge en Damme geweest.
    Groeten Hilly Fox