We gaan weer. - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu We gaan weer. - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

We gaan weer.

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

29 Juni 2014 | Nederland, Hoensbroek

Ja, we gaan weer. 15 juli a.s vertrekken we naar Gargilesse in Frankrijk. Vandaar gaan we in pakweg 12 dagen naar Sainte Foy La Grande. Dat laatste plaatsje kennen we nog van 2011. We zijn daar toen gestart voor de tocht naar Saint Jean Pied de porte.
We zijn weer goed voorbereid en vertrekken met een goed voorgevoel. Ook tijdens deze reis proberen we jullie te informeren over onze ervaringen. Let dus op mail. De totale afstand dit jaar ligt om en nabij de 340 kilometer. Het landschap is wisselend van bergachtig tot vlak. Wij gaan weer genieten.

• 29 Juni 2014 - 21:04

Frits Jansen:

Dag Anneke en Frans.
    Heel veel van alles en nog wat toegewenst voor jullie vervolg van jullie tocht naar Santiago.
    Eens kun je zeggen dat je van thuis uit naar Santiago bent gelopen, Ultreya.
    Frits.

• 30 Juni 2014 - 17:55

De Buurtjes:

Op naar weer een geweldige ervaring.

Succes oet gebrook:-)

• 01 Juli 2014 - 07:32

Mieke:

Ein geweldig en bloarvrie wanjel plezeer Zal uch op de "voot" volge Tot gauw!!

• 04 Juli 2014 - 12:07

Hiltje Fox:

Hallo Frans en Anneke,
    Ik wens jullie veel wandel plezier zonder blaren en zere ruggen.
    Hoop dat je een prachtige tijd hebt en gezond weer terug komt.
    Hiltje Fox

• 13 Juli 2014 - 17:53

Mieke:

Hey Brounsjes Voor morgen, bon voyage!!!!
    Heel veel plezier en ☀️en

• 13 Juli 2014 - 19:11

Jan:

Van harte een goede reis gewenst. Geniet van alle moois dat je tegenkomt. Tot ziens ergens in ons eigen mooie landje.

• 13 Juli 2014 - 19:42

Te laat he? Jullie zijn al gearriveerd Ik loop achter Opnieuw:
    Voor morgen alvast veel wandel plezier!

• 22 Juli 2014 - 18:19

Paul R M Boelens:

Wat leuk ! Wij lezen 'La Montagne', de Regio Krant van de Limousin. Op pagina 2 van de dinsdag editie (heden 22/07/2013) een grote foto van Annecke Brouns " Hollandaise en passage hier a la cathedrale de Limoges sur le chemin du retour de Saint-Jacques-de Compostelle avec son mari Frans". Wij wensen jullie 'Bon Courage'. De krant zullen we bewaren voor jullie logboek.
    Nog een fijne wandeling verder !

• 29 Juli 2014 - 18:37

Piet:

Ik vroeg me af waar jullie nu " uithangen". Ben al enige dagen bezig met deze vraag. Met behulp van Noor ben ik erachter gekomen dat dit mogelijk een manier is de vraag beantwoord te krijgen.
    Mooie reis ( gehad) ??? Wij zien elkaar weer.
    gr Piet en Noor