de zevende etappe - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu de zevende etappe - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

de zevende etappe

Door: brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

19 Juli 2010 | Nederland, Hoensbroek

Ja, alweer de zevende etappe. Wat gaat de tijd vlug en wat lopen we wat kilometers weg. Gemiddeld 20 km per dag, maakt tot nu toe 140 km. dat schiet dus aardig op. Gisteravond bij het avondeten een Spanjaard ontmoet die in april zijn pelgrimstocht gestart is in Bratislava. Hij heeft inmiddels een dikke 3000 km gelopen. petje af. Deze man kon zeer amuserend vertellen over zijn ervaringen. heel leuk om mee te maken. De albergue lag midden in het dorp was proper maar verre van gezellig. We zijn dus maar wat langer in het dorpje blijven hangen onder het genot van een glaasje water.
Vanochtend zijn we om half zeven vertrokken uit Los Arcos voor een tochtje van 18,5 km naar het stadje Viana. De natuur was afwisselend. Je ziet het verschil in de begroeing als je op de oost of westkant van een heuvelrug loopt. Vanochtend een prachtige zonsopgang gezien.Kortom heerlijke dag. We zitten nu in een herberg in Viana. Dadelijk even het stadje in. Maar eerst een siesta.
Iets grappigs.
We lopen altijd in westelijke richting. Dat betekent dat we de zon bijna altijd in de rug hebben. Nu, dat is te zien aan onze kuiten, die zijn bruiner dan de voorkant van onze benen.

• 19 Juli 2010 - 11:56

Frans En Anneke Brouns:

Hallo allemaal,
    Jullie reacties zijn prachtig om te lezen

• 19 Juli 2010 - 14:07

Suus:

Waauw,zonsopkomst! En leuk de distels, die heb ik in Griekenland ook nog gefotografeerd:-)
    Wat grappig van de bruining, dat wordt ook maar eens achterste-voren lopen voor een mooie bruining hihi.Het Spaans hebben jullie nu goed kunnen oefenen met de Spanjaard?
    X Suus

• 19 Juli 2010 - 14:53

Buurmannetje:

Hoi Frenzel en Anneke.
    Acheruit lopen lijkt mij lastig..
    Kan beter op de handen lopen krijg je ook de zon van andere kant
    en dan is de rugzak niet zo zwaar:-)
    Groetjes uit Hoensbroek

• 19 Juli 2010 - 17:07

Pim:

Zonsopgang is echt heel vet! Maak ns wat foto's van jullie zelf :-)

• 20 Juli 2010 - 18:28

Irene:

He dat is niet eerlijk ik wil ook de achterkant van mijn benen bruin hebbenhaha
    he wat een top prestatie
    geweldig groetjes van de bewoners