de elfde etappe - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu de elfde etappe - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

de elfde etappe

Door: brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

23 Juli 2010 | Nederland, Hoensbroek

Gisteren overnacht in de parochiele herberg. Het was reuze gezellig. Er werd heerlijk samen gekookt en gezamenlijk gegeten. De mensen zijn erg aardig, vriendelijk en behulpzaam. Vanochtend na het ontbijt vertrokken voor onze tiende etappe. We hadden ons voorgenomen het vandaag ietwat rustiger aan te doen en maar 18,5 kilometer te lopen. In een mum van tijd waren we op de plaats van bestemming Belorado. Het was pas half twaalf. Eerst even inkopen gedaan, brood kaas en drinken. daarna gegeten . Ook besloten om nog maar een dorpje verder te lopen. Uiteindelijk werden het vijf dorpen (12 kilometer verder). In totaal dus 30,5 kilometer vandaag. Bij aankomst in Villafranca meteen een herberg gevonden. lekker douchen, de was doen en de site bijwerken. Daarna even het dorp verkennen en wat drinken en verder inkopen voor morgen doen. Als het wandelen morgen ook zo goed gaat belanden we in Cardenuela Riopico en dat ligt 13 kilometer voor Burgos. Het schiet al aardig op.

• 23 Juli 2010 - 15:09

Gerry:

Nou en of dat aardig op schiet. Jullie zijn top- wandelaars!
    Heerlijk toch om op deze manier de weg te bewandelen naar de bestemming. Ik geniet met jullie mee.

• 23 Juli 2010 - 15:48

Hiltje Fox:

Blij dat het goed gaat met jullie en dat het voorspoedig gaat met de tocht.
    Succes

• 23 Juli 2010 - 16:27

Truus:

Toen ik gister die foto's zag van dat wijnbacchanaal, dacht ik 'oh, oh, als dat morgen maar goed gaat.' Maar het lijkt wel brandstof voor jullie!
    Dus geniet, van o.a. de Spaanse zon, de Spaanse natuur en nu dus ook van de Spaanse wijn........

• 23 Juli 2010 - 19:10

Cas Joan En Fay:

he pa en ma . even een bedankje voor het rondje drinken in ouren en de buxus schaar.. super..
    wij zijn weer thuis en het was super gezellig . natuurlijk was ik weer de enigste die een dikke vis uit de beek heb getrokken .hebben trouwens maar een vis vergunning gehaald in burg reuland . we waren op een controleur gestuit.. gelukkig maar een waarschuwing. tent terug gebracht waar we hem gehaald hadden want die was zo lek als een zeef .geld terug gekregen. we gaan nu lekker verder genieten van onze vakantie zaterdag naar een festival met ben en clau. we volgen jullie weer met de dag . en we zijn trots op jullie ga zo door . de groenten en sinasappelen .cas joan en fay

• 24 Juli 2010 - 07:32

Oet Gebrook:

Jeetje geer goat wie eine sjneltrein. Ben de route aan 't volge via camino de Santiago.Dus toch een beetje,w're watching you. Allein op aafsjtandj Tot sjriefs

• 24 Juli 2010 - 07:49

Pim:

Ziet er gezellig uit! Ben in Frankrijk nu en ga zo lekker de lucht in :-) De camping ligt bijna op vliegveld en dropzone. Heel vet.

• 24 Juli 2010 - 09:01

Thea En Henk:

Hallo Globetrotters,
    Geweldig hoe jullie het doen en zichtbaar genieten. Heel leuk om jullie te volgen. Ga zo door en blijf genieten.
    groetjes

• 24 Juli 2010 - 11:38

Lianne En Miep:

lieve frans en anneke, wow!!! wat een mooie reisverhalen.. ik geniet echt om ze te lezen, ook de fotos erbij zijn een beleving om te zien. jullie zijn echt helden, top! hier is alles prima, miep en ik zijn gezellig samen :) succes! groetjes van ons

• 24 Juli 2010 - 20:16

Siem:

Jullie hebben er een goed tempo in, komt waarschijnlijk door de wijn en de kerk. Leuke foto's. Zo'n fontijn(dan met bier) lijkt me wel wat met carnaval, dan is het niet zo duur!
    Succes en tot ziens!

• 24 Juli 2010 - 20:37

De Franse Buurtjes:

Hallo Frans en Anneke.

Klasse 30,5 km op een dag!!
    Als ik zo hard als jullie kon lopen was ik te voet naar frankrijk gegaan, Haha

Veel groetjes uit le douce france.

• 25 Juli 2010 - 19:15

Wim De Vos:

Hallo Frans en Anneke

Top om te lezen dat de reis voorspoedig verloopt. Vooral de vele ervaringen met de mensen en de landschappen lijken mij geweldig om mee te maken.
    Succes met jullie vervolg van de tocht.

• 26 Juli 2010 - 06:50

Monique Jansen:

Hoi Frans en Anneke,
    Wat een geweldige onderneming. Aan de foto's te zien genieten jullie van elk moment. Goed zo! Ben benieuwd naar de volgende verhalen. Succes!
    Groetjes Monique