De vijftiende etappe - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu De vijftiende etappe - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

De vijftiende etappe

Door: brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

27 Juli 2010 | Nederland, Hoensbroek

Ja, alweer de vijftiende etappe. Waar blijft de tijd? Vandaag van Hontanas naar Itero de la Vega gelopen. omdat we vroeg vertrokken waren en besloten hadden het rustiger aan te doen, vandaag maar 21 kilometer)waren we vrij vroeg op de plaats van bestemming. We hebben een habitation doble in de pelgrimsherberg. Dat zie je niet vaak. Meestal slaap je met minimaal 8 personen op kamers.Het landschap was niet anders dan gisteren en zal ook niet anders zijn dan morgen. Vandaag wel wat heuvelachtiger. We hebben even flink moeten klimmen. Laatst vertelden we over de bruine kuiten. Welnu, er is nog wel iets leuks. Voor de echte pelgrimsbenen, zie foto´s. Verder geen bijzonderheden. We melden ons hopenlijk morgen weer.

• 27 Juli 2010 - 14:59

Pim:

Wat grappig die benen...:-) Zie ik nu n fles water op tafel? Goed bezig! ;-)

• 27 Juli 2010 - 15:08

Pim:

Jahoor... en dan ook nog snel die foto verwijderen... tsss

• 27 Juli 2010 - 17:20

Annie En Piet:

Wat een schoonheden, die benen dan. Zo te lezen en te zien gaat het lekker.We volgen jullie met veel plezier.

• 27 Juli 2010 - 19:18

Lianne :

Leuk om de foto's te zien!! :)

• 27 Juli 2010 - 20:28

Hanneke:

very sexy legs!!!
    Frans, ook dat is een liebestoter... daar heb je dus geen kniekousen voor nodig! haha!

• 27 Juli 2010 - 22:36

Siem:

Welke bing huure bie welke miensj?? Grepke!!

De groette oeet Voelender