rustdag - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu rustdag - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

rustdag

Door: brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

30 Juli 2010 | Nederland, Hoensbroek

Noodgedwongen vandaag een rustdag. We moesten de herberg vanochtend om 08.00 uur verlaten, wel mochten de spullen daar blijven. Die nonnen flikkeren je gewoon de tent uit!!!!Om 11.00 uur mogen wij na ons opnieuw te hebben ingeschreven ook weer naar binnen. Normaal gesproken mag je geen twee dagen in dezelfde herberg verblijven, maar nood breekt wet. Dus noodgedwongen maar een desayuno grande en mas cafe con leche. Komt ons bijna de neus uit, hahahahaha!!!!
Frans gaat vandaag goed uitrusten en Anneke gaat aan de zwier!!!!! of zo iets.Vanavond gaan we naar een concert voor perigrinos. Zo zie je maar, ondanks de blessure toch ook nog leuke dingen. We amuseren ons wel en morgen zien we wel verder. We hebben immers de tijd. Een dag later in Santiago mag de pret niet drukken.
Adios, hasta otra.

• 30 Juli 2010 - 09:55

Oet Gebrook:

Als je dan toch moet rusten kun je ook wel een carajillo nemen of een ginebra.Bewaar dat bonnetje dan maar dan drinken jullie die maar
    por nuestro amistadt.Salud!!
    Que se divierta Hasta pronto

• 30 Juli 2010 - 10:06

Lianne :

mooie foto's. geniet maar van jullie rustdagje. benieuwd hoe etappe verder gaat, komt zeker weten helemaal in orde met jullie tweetjes!! Hier schijnt vandaag eindelijk weer het zonnetje, miep gelijk in de tuin liggen. hier is alles prima en fijn. leuk dat er vanavond een concert is! wens jullie een fijn dagje. trouwens anneke, wat betekent aan de zwier? :) Groetjes van ons

• 30 Juli 2010 - 11:36

Franse Buurtjes:

Hallo Frans en Anneke,
    Wat een pech die achillespees, maar ja dat krijg je als je stijl berg op en af gaat.
    Rust lekker uit en als het niet meer gaat, bellen ik zit vlak bij jullie. Rij wel effe stukje om.Hahaha

Groetjes uit frankrijk
    HMPA

• 30 Juli 2010 - 14:16

Wies:

Hoi An en Frans,
    hopelijk gaat de blessure van Frans snel over.
    Indrukwekkend wat ik tot nu toe heb gelezen en gezien.
    Groetjes Wies en Kim

• 31 Juli 2010 - 09:32

Noorenpiet:

hola amigos!
    wat sneu voor Frans, een dikke kaars of gift bij de clarissen geeft misschien verlichting!
    We hebben gisteren afscheid genomen bij Ome Theus, gaat hard (!!) achteruit. Evt.tel. Julia 0623781859.Tot volgende keer, besos!