De busreis en tevens achttiende etappe - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu De busreis en tevens achttiende etappe - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

De busreis en tevens achttiende etappe

Door: brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

31 Juli 2010 | Nederland, Hoensbroek

Gisteren goed doorstaan. Het is natuurlijk vervelend als je niet door kunt wandelen. Maar de rust heeft goed gedaan. Vanochtend om 07.00 uur uit de veren, boeltje inpakken en wegwezen. Na het ontbijt buskaartjes gekocht voor de reis naar Terradillos de los Templarios. We moesten vijf uur, werden er bijna 6, overbruggen alvorens de bus zou komen. Hebben lekker op een terrasje en in het park gezeten. Na een busritje van ongeveer 30 minuten (27 km) aangekomen in de plaats van bestemming. Leuke herberg met restaurant waar we vanavond moeten eten. Er is voor de rest in dit gehucht niets te beleven. Met de achillespees gaat het stukken beter. De zwelling is eruit en de pijn nagenoeg verdwenen. Vandaag nog even rusten en morgen starten met een korte etappe van pakweg 12 km (vlakke weg). Als dat goed gaat kunnen we weer denken aan de normale afstanden. helaas geen foto´s vandaag om de welbekende reden. Groetjes.

• 31 Juli 2010 - 18:57

Daf Abe En De Kids:

Goed om te horen dat het al een stuk beter gaat!! Korte busreis brengt je dan toch
    mooi 27 km verder. In t dorp niets te beleven. Tja dan toch maar weer pils, eten en met de benen omhoog haha. In het drukke huishouden hier alles
    prima. Jullie worden gemist!! Nu officieel geen bewoner meer van de buttingstraat. Laminaat voor zacht prijsje verkocht. Scheelde toch weer werk haha. Kamp trouwens ook goed verlopen!

Voor jullie morgen een rustige reis!! Gr. En een dikke knuffel van ons allemaal!