De drieentwintigste etappe - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu De drieentwintigste etappe - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

De drieentwintigste etappe

Door: brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

06 Augustus 2010 | Spanje, Madrid

Gisteren nog gezellig met de mensen uit Zuis Afrika gegeten in Leon. We werden door hen getracteerd op een diner. Dit keer hebben we dat maar niet afgeslagen. Die man blijkt een groot bedrijf te hebben en geniet van het leven. Dit genieten wil hij delen met anderen. hele gesprekken gevoerd in het nederlands/Zuid Afrikaans. Ging heel erg goed. na het diner om 22.00 uur naar bed.
Vanochtend, 06-08-2010 om 06.30 opgestaan en om 07.00 uur vertrokken. Bij de eerste en beste bar die open was een lekker bakkie met pan gedaan en toen verder.Het duurde ongeveer 01.30 uur alvorens we Leon uit waren. Daarna gingen we ook vrijwel meteen weer de hoogvlakte op. Hier hebben gelopen tot aan onze eindbestemming van vandaag Villar de Mazarife(22 km)
Wewzijn blij dat we weer door de natuur lopen. Klein stukje verbrande hoogvlakte gezien, angstaanjagend.
vandaag heeft Frans voor het eerst sinds het opspelen van de blessure weer met wandelschoenen gelopen.

• 06 Augustus 2010 - 14:44

Pim:

Enne, vrienden blijven met die ZA he! kun je daar ook nog ns gaan wandelen. Mooie foto die laatste!

• 06 Augustus 2010 - 16:22

Wies:

Hallo An en Frans.
    Hopelijk wordt jullie rugzak niet te zwaar met al die gewldige indrukken en nieuwe kennismakingen.
    Veel succes verder en tot na mijn eigen vakantie.

• 06 Augustus 2010 - 17:54

Carla:

Hallo Anneke en Frans,

Mijn petje af voor jullie!
    Ik volg jullie op de voet(op de p.c natuurlijk)
    Geniet ervan.

Groetjes van Carla