de vijfentwintigste etappe - Reisverslag uit Santa Catalina de Somoza, Spanje van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu de vijfentwintigste etappe - Reisverslag uit Santa Catalina de Somoza, Spanje van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

de vijfentwintigste etappe

Door: brouns

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

08 Augustus 2010 | Spanje, Santa Catalina de Somoza

Gisteren samen met de beheerders van de albergue ( we waren de enige gasten) paella gegeten. En wederom op uitnodiging. Was super gezellig. Het dorpje is erg klein maar wel leuk. Er is hier een wasplaats waar de vrouwen nog gezamenlijk de was doen en kletsen natuurlijk.
Na de nodige wijntjes zijn we rond 23.00 uur gaan slapen. vanochtend op 06.30 uur opgestaan, ontbeten en op pad. hele mooie wandeling met schitterende uitzichten. Wij zijn nog even in Astorga gweest.We hebben alweer een creatie van Gaudi gezien. Eerlijk gezegd zijn we de steden een beetje moe. We lopen er wat sneller doorheen dan bij Burgos en Leon. Vandaag 25 kilometer gelopen.
We hebben inmiddels een albergue gevonden voor vanavond. De eerste was completo. Lekker douchen, siesta en daarna zien we wel weer. Het is vandaag zondag en dan is het overal super druk. De Spanjaarden gaan dan uit eten. Op de terrasjes krijg je nauwelijks plaats en het is een .... herrie. Wel gezellig overigens.
P.s. Andere mensen ruiken zo lekker, hoe kan dat???????

• 08 Augustus 2010 - 15:02

De Buurtjes:

Hoi Frans en Anneke,

Zijn weer terug in "Gebrook"
    We genieten van jullie verhalen en ook van de schitterende foto's.
    En ter info jullie huis staat er nog, haha.

Miep lag lekker op het gras voor het tuinhuisje op ons te wachten toen we thuiskwamen.

Geniet van alle ervaringen, en koester ze.

HMPA

• 08 Augustus 2010 - 17:09

Jozef:

Goede reisverslagen met goede foto's. En wat het ruiken betreft, die mensen hebben natuurlijk al een douche gehad of niet... je weet het maar nooit.
    Geniet van alles.

• 08 Augustus 2010 - 17:39

Cas:

jullie moesten weer en paar oudjes op de foto zetten
    haha. gr . ga zo door . gr cas joan en fay

• 08 Augustus 2010 - 17:49

Betty Engwerda:

Wat een fantastisch beschilderde herberg....

Die kerk of kathedraal, typische Gaudi-invloeden...

Gezellige wasplaats voor die "oudjes" die heel waarschijnlijk jonger zijn dan je denkt, zou het graag willen weten.

Jullie genieten met volle teugen en ik ook, elke dag, leef helemaal mee, maar die slaapzalen lijken me een regelrechte ramp.

Fijne voortzetting van de reis!!!!
    Groet, Betty

• 08 Augustus 2010 - 17:50

Truus:

Hoi diehards,
    Fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. En wat een geluk dat Frans weer helmaal 'op de been' is.
    Volhouden!!! De eindstreep nadert.
    Groetjes, Truus

• 08 Augustus 2010 - 20:10

Mariette:

hoi, jullie volhouders.Anneke had je heimwee naar een paar oude dames?? Een hele leuke foto!!!De andere foto's ook erg mooi.Wat doen jullie het goed.Veel liefs Mariette.

• 08 Augustus 2010 - 20:11

Mariette:

• 08 Augustus 2010 - 21:31

Pim:

Ik zeg, koop n deo. Niet zwaar en mensen gaan jullie nog aardiger vinden = nog meer gratis dinertjes... :-)

• 09 Augustus 2010 - 06:38

Hilly Fox:

Fijn dat jullie zo genieten van alles wat je tegen komt onderweg.Dank je wel voor je reisverslagen geniet er erg van en bewonder jullie

• 09 Augustus 2010 - 07:39

Oet Gebrook:

Ha walkies
    Dat die mensen zo ruiken ligt vast aan de knoflook die ze eten haha
    Still watching you via
    camino frances Best leuk zo zien we precies waar jullie zitten, hoever nog, en hoe hoog.Het begint al aardig op te schieten he? En aan de verslagen te lezen nog gemakkelijk vol te houden ook.Toy schrijfs
    groetjes

• 09 Augustus 2010 - 08:52

Lianne :

wow.. heel fijn dat jullie reis naar wens verloopt! steeds weer mooie verhalen, en heel leuk om ook steeds weer nieuwe foto's te zien. wat een geweldige reis voor jullie, maar ook voor ons als lezer :) succes!!

• 13 Augustus 2010 - 07:07

Wally En Lea:

HEY Amigos.
    Heel leuk om jullie spannende verhalen en super leuke foto's te bekijken ( om jaloers op te zijn )vooral Wally dat snap je natuurlijk wel!!!
    En ik kan me niet voorstellen dat de oudjes van Villares de Orbigo LEKKER ruiken dan moet het met jullie toch HEEEEEL erg zijn!!hi hi Liefs Lea