Druiven en nog eens druiven - Reisverslag uit Montmort-Lucy, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu Druiven en nog eens druiven - Reisverslag uit Montmort-Lucy, Frankrijk van Frans en Anneke Brouns - WaarBenJij.nu

Druiven en nog eens druiven

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Anneke

13 Juli 2016 | Frankrijk, Montmort-Lucy

Vandaag vroeg uit de veren en zonder ontbijt op pad. Het duurde echter niet lang alvorens we in Epernay aan de koffie met croissant zaten. Om half negen uiteindelijk richting Moussy. Prachtig gelopen tussen de druivenranken. Route was slecht aangegeven en dus veel zoekwerk. Na twee uur lopen waren we in Moussy. Wat drinken, korte pauze en weer verder naar Montmort Lucy. Onderweg veranderde het landschap, opeens geen wijnranken meer maar akkers met graan. Kilometers verder moesten we over een zeer nat graspad. Zwaar om te lopen. Nu zitten we in Montmort te wachten op iemand die ons komt halen voor ons verblijf vannacht. Vandaag 25,7 km gelopen.

• 13 Juli 2016 - 16:54

Gerry:

Daar gaan jullie weer! Ik wens jullie een prachtige voettocht en volg met belangstelling jullie reis.
    Groetjes

• 13 Juli 2016 - 19:27

Jos Frijns:

Beste Anneke en Frans, deze tocht is een mooie afsluiting van de werkcarrière van Frans,
    het is jullie van harte gegund. Makkelijker gezegd dan gedaan, ga er maar eens aanstaan.
    Afgelopen maandag was een tv programma waarin aandacht voor Santiago de Compostella. We dachten meteen terug aan het mooie reisverslag hetgeen we bij jullie gezien hebben. Een prachtige stad, maar je moet we l bij aankomst de kerk in kunnen gaan !! De champagnestreek is bijzonder, nog leuker de bruisende godendrank in het lange smalle glas, geniet van al het goede en uiteraard van elkaar.
    Groet uit Sittard, Nout en Jos

• 13 Juli 2016 - 19:58

Julia En Leen:

Lieve schatten wij weten niet wat jullie doormaken maar wij leven met jullie mee even over de druiven zal een prachtig gezicht zijn. wij hoeven niet zo ver bij ons is het ook allemaal druiven.
    Maar we doen het jullie niet na. Veel loop plezier voor de verdere tocht

• 13 Juli 2016 - 23:45

Mieke:

Zo knap

• 13 Juli 2016 - 23:48

Mieke:

Te snel op plaatsen geduwd haha Wilde dus ff zeggen, dat ik het knap vind zo'n eind lopen met zo'n gewicht op je rug Veel plezier verder

• 14 Juli 2016 - 09:16

Jan Brouns:

Ik wens jullie een goede, voorspoedige en door niets gehinderde reis, op weg naar .....
    Volhouden maar! En geen blessures!

Jan